Sista dagen på jullovet!! ♥ :(






Hej på er!! :)





Idag skulle min mamma väcka mej klockan 8 så att jag inte blir allt för seg i morgon när skolan börjar.
Men det gick ju inte så bra.. Ellen och hennes familj stannade ju till klockan 1 på natten!!
Då kan man ju bara inte  vakna 8 om man somnar klockan halv 2!!!

Men idag ska jag nog lägga mej klockan.....Hmm.....9..!
Det kommer bli en utmaning!! :)

Men idag så skulle jag, Matilda och Ellen va´ men jag vet itne riktigt..:S




Puss....  Mimmi ♥

Kommentarer
Postat av: lillasyrran

det är jobbigt med sista dan på lovet jag kommer också var seg

2010-01-10 @ 11:02:29
URL: http://princezmimmi.webblogg.se/
Postat av: Ellen♥

Jag med,jag kommer nog som du gå och lägga mig vid 9 och läsa lite



Puss♥

2010-01-10 @ 17:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0