Facebook♥ | Blogg♥





Heej.... ♥








Jag har velat skaffa facebook länge, och nu får jag det!! =)

Men då måste jag avsluta min blogg säger min mamma..

Men jag tror att jag ska fixa facebook och kanske blogga ibland!! =)

För mamma tycker att det är onödigt att ha BÅDE en blogg OCH facebook..

Jag vet i alla fall att jag ska fixa facebook..  Men mamma tycker säkert att

jag inte ska göra det nu...

Men jag frågade och hon  skulle bah parata med pappa först!
 




             Lyssnar lite på Green Day - Know your enemy




                                                   och








                          KE$HA - Blah blah blah            (den är bra!!)
                                    





Men jag var hos mina kusiner igår och då så frågade mamma massor om facebook.

Men hon gillar inte att det inte går att radera någonting som man har skrivit!! =/












Puss......  Mimmi  ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha, Vaah.. Får du inte ha facebook och blogg!!!

2010-01-09 @ 17:48:08
Postat av: jonnis

blah blah blah är jätte bbra<3

2010-01-16 @ 07:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0