Veckans Hiss och Diss!!!!!

                                                                     VECKANS HISS


                1BIK BOK -
Även om dom har varit där ett tag så är det kul!!
                2. Snart helg - I morgon ska jag till min mormor och morfar. Mina kusiner är där!! =)
                3. SO - Vi har börjat ha So med min gamla lärare Anna. Jag har saknat henne!!  :)





                                                                      VECKANS DISS
                              
                 1. Prov -
Vi kommer att ha det vecka 39 och 40. pluss att vi hadde ett igår!
                 2. Vintern
- Nu börjar det bli så kallt. Jag vill ha sommar och värme!   
                 3. Sjuk
- Typ alla i min klass har varit sjuka. Jag vill inte bli smittad!                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0