Mimmi
Träning

Det här blir ett kort inlägg för att jag ska ha träning klockan 5. idag i skolan hade vi elevens val. Jag har bild. Idag gjorde vi profilbilder. Sen satte Anette (läraren) upp dom i biblioteket!!! (OMG) Min blev inte så bra.


Nu samtidigt som jag skriver inlägget så övar jag på engleskan. Jag fick panik idag i skolan, för jag trodde att vi skulle ha förhör idag!!! men som tur var så haded vi det i morgon!!!! (puuhh)

Nu ska jag snart åka. Sååå........
Bye bye på er alla!!!!!


//Mimmi <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress