Hjälp!!!!!! x2

Jag behöver hjälp!!!!!
Jag vet inte vad jag ska ha på mig i morgon. Vi har ju skolfoto i morgon, och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Men jag tror att det bilr antingen kjol, tigths och någon tröja eller byxor och tröja. Vi får se i morgon. =)

Någon som vet någon bra "pluggningsteknik"? Jag kan inte plugga!! Det går först in och sen ut. Lite fasnar. Men inte det viktigaste!! *suck* Så jag behöver verkligen hjälp med det med!!!!!

Nu ska jag försöka att göra läxor. Men först ska jag kolla igenom hela min garderob. Jag måste hitta en speciell kjol. Annars tar jag min Billabong. =)


//MIMMI  <3 <3


P.s Nu vet jag vad jag ska ha på mig!! Jag lägger in en bild på det om en stund=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0