Mimmi
Hälsovecka!!
Denna veckan är det hälsvecka. Vi pratar om hälsa, att äta sunt/bra och sånt. Det är inte det roligaste men vi har inga läxor, jippie!! Imorgon har vi först en liten promenad sen har vi massage!!

Jag kollade nyss på 2 ½ men och nu ska jag kolla på IDOL!!!! =)


//Mimmi ♥
Mikaela Urbom

Åh va skönt med massage :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress