Mimmi
Deltar..
Jag deltar i en sjukt bra tävling. Då har jag chansen att vinna ett sånt här fint armband:


Visst är det snyggt!!??


//Mimmi <3 <3 <3 <3
ella

fint armband&blogg

Anonym

Lycka till :)

Lisa

Du måste länka till Cocoo.se och Fokis blogg :O

Annars kanske du inte vinner eftersom det står så i infon.



Bara så du vet ^^

Krystal

gud vad söt! hur mycket kostar den? <3

jamie

snyggt!



xx

Leia

Ja, jättefint armband!

Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

Danni

Vad fin blogg du har tjejen"!(:

Ellen

Snyggt, snyggt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress