Sleepover =) 3 oktober 2009 Sorry för den dåliga uppdateringen. Jag har fått så ont i min axel så jag kommer att ta det lite lungt med bloggen under nästa vecka!!! :/Idag sover Ellen över hos mig! Det ska bli kul. Vi har ätit varma mackor och nu ska vi kolla på körslaget!!Puss o gonatt Mimmi och Ellen ♥ Skriv en kommentar Namn* E-postadress* Blogg-adress
0