Sen så sa jag till Mattias att jag skulle gå ut i soffan och vila mig!
Jag vilade mig, sen gick jag upp och ringde med Marita!
Först ringde jag till pappa. Han svarade inte så jag ringde till mormor!
Sen gick jag hem till mormor! Jag sov, åt och sov hela da'n!! :S
Jag har mått skit!!
=( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =( =(
NU SKA JAG FÖRSÖKA ATT BLI BÄTTRE!! JAG SKA OXÅ ÄTA MAT NU =)
//En sjuk Mimmi ♥
nanna
Det suger att va sjuk...=(<3

1