OJ!!!!!!!

Hej på er!! =)

Nu har jag haft fel hur länge som helst!!!
Bloggadwards är ju f*n ikväll!!!
Men jag ska till min kompis för att fira hennes pappa. :S Men jag tror att jag ska spela in det!!!
Åhh... Där fick jag ett problem till. inte kul!! Nu ska jag byta om oxå! Men när det gäller vad jag ska ha på mig i kväll så har jag inga problem :-) TUR


Åhh nej.... Nu börjar jag må illa igen. Jag har mått illa hela morgonen. Sen gick det över. Och nu brjar det igen!! :( 



Jag tror att vi inte kommer att kolla på körslaget ikväll. Kollar ni på körslaget? Isånna fall: Vilken är din favvo kör? Jag tycker att Carolin inte har någon som stajlar henne! Hon bara tar på sig ett par 70-tals kläder och kör hårt!! Hihi..


Nu ska jag byta om inför kvällen!!

Hej då!!


//Mimmi 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0