Mimmi
Dagens inköp =)

Jag kom nyss hem från stan. Det här är vad jag köpte!!




Uggs          DNA
Armband          Glitter 
Linne          H&M
Läppglans          Kappahl


Jag köpte äntligen mina Uggs idag!!! ♥ ♥  =) =)


//Mimmi ♥  ♥

P.s. Det står joy på mitt nya armband. Och det är precis så jag känner mig nu!! (glädje =) )

sandra

fina uggs

miranda

höhö tack ;D

men kolla den andra oxåå..den om fjöörtisen ;D

jonna

skit snygg snygga skor och alt

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress