Jag kom nyss hem från stan. Det här är vad jag köpte!!
Uggs DNA
Armband Glitter
Linne H&M
Läppglans Kappahl
Jag köpte äntligen mina Uggs idag!!! ♥ ♥ =) =)
//Mimmi ♥ ♥
P.s. Det står joy på mitt nya armband. Och det är precis så jag känner mig nu!! (glädje =) )
sandra
fina uggs
miranda
höhö tack ;D
men kolla den andra oxåå..den om fjöörtisen ;D
jonna
skit snygg snygga skor och alt

3