Mimmi
Spanskaproblem
Idag när jag skulle ha spanka lektioner ((på en annan skola)) så var det några andra som hade tagit vårat klassrum. Då gick det 2 min, sen 5 och helt plötsligt (not) så hade det gåt 15 min!!! :O
Sen fick vi ett klassrum. Men efter 5 minuter så fick vi byta klassrum igen!! =/
Det tredje fick vi ha till klockan 10 i 1. (((vi slutade då)))


Lite jobbigt men...




//M
    XoXo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress