My life Sjuk + regn 18 november 2009 Hej på er!Här sitter jag hemma idag igen!Jag sitter i soffan med tecket runt mej och kollar ut när regnet bara öööööööser ner! =(Idag är både jag och min lillasyrra sjuka! Men jag kommer till skolan i morgon! =)//MIMMI♥ Skriv en kommentar Namn* E-postadress* Blogg-adress
0