Mimmi
Ipren och Twilight
Hej igen!!!



Jag fick nyss ont i min hals!!! =(

Så nu har jag tagit en Ipren!!!

Men jag fick jä***** ont i min hals när
jag hade hällt i flingorna i filen som blev över!!

Så nu har jag dubbelt så ont!!!

Och ja, jag sväljer tabletter med fil/yogurt!!! ^^
Lite konstigt men jag har det som en vana när
jag tar tabletter!!! =)


Nu ska jag nog läsa Twilight!!! =)
Jag har inte kommit så långt men den är bra hittills!! =)





//MIMMI♥


Sofia

Haha fick du ont i halsen för att du hällde flingorna i filen? =P.. Mysko!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress