My life IDOL 2009 27 november 2009 Tja på er!!Jag kollar på Idol =)Mina favoriter är ofc Erik och Tove!!! TOVE!!! ERIK!!!Nu ska jag käka chips och kolla vidare!!Jag brukar oxå kolla på eftersnacket =)Men nu så tog ju Idol "paus" så jag ska kolla på cirkus möller xD//MIMMI ♥ Skriv en kommentar Namn* E-postadress* Blogg-adress
0