Mimmi
IDOL 2009
Tja på er!!



Jag kollar på Idol =)


Mina favoriter är ofc Erik och Tove!!!






                                         TOVE!!!






                                             ERIK!!!







Nu ska jag käka chips och kolla vidare!!
Jag brukar oxå kolla på eftersnacket =)

Men nu så tog ju Idol "paus" så jag ska kolla på cirkus möller xD






//MIMMI ♥

















Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress