Mimmi
Herman!!
Hej på er!! ♥


Jag har hart en surdeg i nästan två veckor nu!!

Den heter Herman.

Jag har fått röra i den, mata den och till sist baka ut den!!

Så igår så bakade jag ut den och min lillasyrra hade oxå en så det blev två stycken kakor!! :P

Den var sååå god!!!

I morgon i skolan så ska vi få ha med oss lite "fika"!!!

Då kommer jag ha med mej: "Herman", någonting att dricka och något mer!!! ;D






//MIMMI♥




Griffinsp97

HAHA håller på att baka en herrman just nu.

lillasyrran

kunde du in ha en bild på herrman



lilla syrran+emma

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress