Annat Hello Kitty hus!!! 5 november 2009 Hej på er!!Jag kollade runt lite på datan och gissa vad jag hittade!!!ETT HELLO KITTY HUS!!! =)Kolla!!Hihihi.....Det är rosa, det är fint.Det är mkt Hello Kitty, den kanske inte är såå fint!! Men jag älskar Hello Kitty!! <3//M XoXo Skriv en kommentar Namn* E-postadress* Blogg-adress
0