Jag skulle bara skriva att idag är det fredag den 13:de, otursdagen!!
Och nu börjar jag tro lite på det!!!
För jag har blivit sjuk!! =(
//Mimmi♥
P.s Jag läser Twilight!! =) Den är bra!! ♥
Ludde
Grym bok!:D Men du borde läsa den på engelska, mycket bättre då!:)
Anonym
Hej! Vad synd!Krya på dig.
/Ellie

2