Mimmi
Fotboll!!
Hej på er mina kära läsare!! ♥

Nu är det fotboll på TV!! Jag ska kolla lite och sen på något annat (på en annan TV, dom andra i familjen vill jueh se) men jag skulle bara göra ett litet inlägg.
Plus att jag behöver erat smakråd!!!!

Vilket är snyggast???




Dethär armbandet med blåa och andra färger ^^



                        ELLER....






Dethär söta armbandet med en muffins på!!!




Vilket är snyggast???








//MIMMI♥





   Sjyst pingvin då! =)




        
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress