Biokvällen!! ♥

Hej på er!! ♥

Nu är jag hemma från bion!!
På en skala från 1-5 så gav vi alla 3½ (tror jag)
Jag tog lite bilder från kvällen oxå =)





Här åt vi på McDonald´s!!!  P.s Vi är INTE på dejt!!!  XD








Vi flummade ganska mycket på hela kvällen!!! =)








Innan bion började så kilade vi till afären och köpte gooda tuggumin!!!








Så här såg det ut innan bion när vi kom!! 








Jag och Gréta hade Uggs♥








Vi åt ju på McDonald´s innan. Här är Ellen med sina minimorötter!! ^^








Här blev Gréta lite sur bara för att hon trodde att hon inte skulle se =(






 

Gréta med sin "Gréta pose" ^^









Vi hade såå kul!!! =)




//MIMMI♥






P.s NÖTTER!!! ^^

((((Det är ett skämt som bah ja, Gréta och Ellen fattar!!!))))

Kommentarer
Postat av: Greta

nöööööööööööööter ;D

2009-11-26 @ 21:03:50
URL: http://icelandgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0