Mimmi
BIO!!! ♥
Hej hej!! ♥



Idag så ska jag gå på bio me Gréta och Ellen!! ^^

Vi ska se på New Moon =)






I morgon ska jag prata om filmen med Gréta och Ellen framför Persson så att han vet hur hela filmen är!! ^^

Skojja bah...


Men nu ska vi va lite!!! ^^



  //MIMMI ♥



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress