My life BIO!!! ♥ 26 november 2009 Hej hej!! ♥Idag så ska jag gå på bio me Gréta och Ellen!! ^^Vi ska se på New Moon =)I morgon ska jag prata om filmen med Gréta och Ellen framför Persson så att han vet hur hela filmen är!! ^^Skojja bah...Men nu ska vi va lite!!! ^^ //MIMMI ♥ Skriv en kommentar Namn* E-postadress* Blogg-adress
0