Årets julklapp!!!

Hej på er!!!!




Alla skriver i tidningar och säger på reklamen på TV att spikmattan är årets juklapp!!
  Men vad tycker ni borde vara årets julklapp???

Är det någon som har en spikmatta hemma???

Min mormor och morfar har en så jag brukar ligga på den ibland!!! =)
Men jag tycker inte att den ska bli årets julklapp!!

Men om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte vad jag tycker ska bli åreta julklapp!! =)







Jag gillar denhär färgen och den lila och finns det någon i rosa....?    ^^









//MIMMI♥








Kommentarer
Postat av: Ellen♥

Tja Mimmi!!!!!

Jag tycker inte att detta är årets julklapp!

Jag tycker att en resa eller en bra bok är bra julklappar!



Kramisar Ellen♥♥

P.s. Ses imorgon i skolan!

2009-11-19 @ 18:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0