Tjatja!! ♥

Tjatja!! ♥



Jag sitter här hemma och kollar på Idol!!! ;D
Jag har ofc lite mys!!! :P





Tacco-chips med guacamole!!! Och en blandning med chips, jordnötsringar och "rutiga-chips"!!




Jag tycker att Erik var bäst när han sjöng "The show must go on"!!!

Han är såååå bra!!!



Mamma: "Erik är en värdig vinnare med hoppas ändå att Calle ska vinna!"

Jonna: "Erik är bäst!"

Jag: "Erik är bäst! Han ska vinna!"






//MIMMI♥






P.s Har ni tänkt på att 2:orna har lyckats bäst!! Tex. Darin kom 2:a och Daniel kom 1:a men Darin är kändast!!  ;D
Men Agnes är Jätte känd utomlands nu oxå!! Jag läser mycker skvaller tidningar för vi för från farmor!! ;D
Hon är visst ihop med en kille som....   
Ähh... Nu skiter jag i det, ni får läsa själva om det!! =)








Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Myysigt :D

2009-12-11 @ 21:46:01
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0