Mimmi
Shopping!! ♥

Hej på er!! ♥



Vad ska ni görra idag dåeh??
Själv så ska jag shoppa!!
Jag shoppde nt så mkt i tisdags så jag ska shoppa mera nu!! ;)
Och idag blir det nog bli roligare! Det finns 2 skäl till det!!

1. Min moster och min lilla kusin (5 år) kommer med!! :D
2. Nu är det inte vardag! Nu är jag "utvilad" och jag har inte slitit i skolan i timmar och är helt slut!!!


Så jag ska köpa kläder, presenter och glass!! :P





//Mimmi♥ 








P.s Ni läser en shoppahollics blogg!! :D
Jag shoppar huur mkt osm helst!!



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress