Mimmi
Lucia och 3:a advent!! ;D


Hejhej!! ♥



Glad advent och Lucia!! :D




















Min lillasyrra och jag håller på att pynta små granar som vi har i våra rum!! ;D




Jonna pyntar på!!









Hon sätter på stjärnan först!! :)








Här har vi min gran!! ;D






Min gran är tänd!! :)









//MIMMI♥









P.s "LET IT SNOW"







lillasyrran

det är jätte kul att du sätter in bilder på mig

lilla syrran

det är bra när du sätter in typ mig!!!

///lilla syrran

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress