Hejhej!! ♥
Glad advent och Lucia!! :D

Min lillasyrra och jag håller på att pynta små granar som vi har i våra rum!! ;D
Jonna pyntar på!!
Hon sätter på stjärnan först!! :)
Här har vi min gran!! ;D
Min gran är tänd!! :)
//MIMMI♥
P.s "LET IT SNOW"
lillasyrran
det är jätte kul att du sätter in bilder på mig
lilla syrran
det är bra när du sätter in typ mig!!!
///lilla syrran

2