Liten shopping runda :)






Hejhej!!! ♥


Jag har varit på en liiiten shoppingrunda från klockan 2 till klocka 4!! ;)
Jag är ju trots allt en "Shoppahollic"  ^^




Jag var på Elins esplanad och Plantagen!!! :))

Elins esplanad så köpte jag denhär boken!! (:




Twilight bakon kulisserna!!! :D                Foto: Jonna ♥








Och på Plantagen så köpte jag denhär "Fluffbollen" :))




Min lilla "Fluffbollen"  :D                              Foto: Jonna ♥





Jonna blev lite avundsjuk!!! ;D
Men hon tog ju såå snygga bilder på mina nya plyylar!! :))




Ne nu ska jag nog ta och käka!! ;D
Det blir ju kebabtallrik och om jag inte skyndar mejj så kommer nog pappa och Jonna äta upp min!!!













//MIMMI♥














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0