Mimmi
Klippning och shopping!! :D

Hejhej!!♥



Idag har jag shoppat (igen) men denhär gången var det faktiskt julklappar!! :)
Sen så klippe jag mej!
Min lillasyrra oxå!


Jag klippte lugg och kortare! =)

Jonna klippte till sin lugg lite snyggare och kortare!! :D




Nu ska jag gå!! :)



HEJDÅ!! :D






//MIMMI♥




lillasyrran

lillasyrran

fint det blev va?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress