Hejhej!!♥
Idag har jag shoppat (igen) men denhär gången var det faktiskt julklappar!! :)
Sen så klippe jag mej!
Min lillasyrra oxå!
Jag klippte lugg och kortare! =)
Jonna klippte till sin lugg lite snyggare och kortare!! :D
Nu ska jag gå!! :)
HEJDÅ!! :D
//MIMMI♥
lillasyrran
lillasyrran
fint det blev va?

2