Mimmi
GOD JUL!!! ♥







Hej på er!! ♥




God jul!!!!!!!!!   ;D



Idag så är det äntligen julafton!! :)
Jag har både fått och gett presenter till/av min familj!! :D



Av mamma och pappa fick jag: ÄTA GODIS(bara idag)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Av Jonna fick jag: Block, penna, klistermärken, miniräknare, "pruttlera"!!!! ;D   
För er som undrar så är pruttlera en lera som man kan
lossasprutta om man trycker ner ett finger i!!!!  ^^


Jag gav till mamma: En rosa kulspetspenna!! :) Hon behövde en sa hon!!
Jag gav till pappa: En diskborste!!!!!!!  ^^   haha
Jag gav till Jonna: Pruttlera (prinsessan på fjärten), örhängen!!! :D







GOD JUL!!!!!!















//MIRMA ♥








Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress