Nyårs kläder och middag!! ♥





Hejhej ♥




Jag har nyss  ätit. Det blev taccos, och det är nästan det bästa jag vet!! :)

Nu funderar jag på vad jag ska ha på mej på nyårsafton!! Hhmmm.......

Vad ska ni ha på er??

Jag ska va med några kompisar på nyår, vi brukar vara ute och springa, "spionera", kolla efter raketer och vilka som skjuter (stavning?) dom, lyssna på musik, :a över låtar och bilder till varandra och mycket mer!!!!

  o(^.^)o


Vi brukar ha suuuuuperkuul!!! :D


Sen brukar vi träffa Ellen och dom som hon firar med..,´..




Vad kan jag ha på mejj på nyår???
Jag ska ha på mej jeans, det är det enda jag vet.....










  ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥           
 ♥ Puss Mimmi  ♥    <-------
  ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0