Mimmi
Ansiktsmask!!! :D






Shoo!! :P




Idag så kommer Ellen och Oscar sova över hemma hos mejj!! :)


Ellen hade med sig en ansiktsmask!! ;D

Den är av choklad och luktar choklad!! (:  







Ellen hade med sig en ansiktsmask som hon köpte på Lindex! :P








Här har ni en chokladtäckt Mimmi!! =)






En chokladtäckt Ellen!! :D






Nu ska vi nog skölja av våra ansikten!!! :D


Uppdaterar mer om detta senare!!!! ;D













//MIMMI♥

















Hanna ♥

Hejhej :)



Sv: Ja du, Jag tycker att du skriver bra!

om du ska modeblogga t.ex,

Uppdatera ofta! Visa också vad du har på dig

på dagarna!

haha jag är inte så bra på tipps ;)



söta kramar ♥

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress