Slappa :)

Idag ska jag bara slappa. För efter igår så tror jag att jag inte orkar så mycket. Vi shoppade ju från ungefär klockan två till klockan halv 5. Det är länge.
Jag tror att jag ska läsa en bok idag. Jag håller på med en jätte bra bok. Den heter: Namnet på boken är hemligt. Jag har inte läst ut den än, men jag har redan köpt fortsättningen: Om du läser det här så är det kört. Jag hoppas att den är lika bra.


Namnet på boken är hemligt



Om du läset det här är det kört!


//Mimmi <3


P.s Och om du/ni Vill kolla in vad jag köpte så la jag in det igår.
Nu ska jag chatta och läsa och sånt!!

Kommentarer
Postat av: albiin

aja bra böcker :)

2009-09-05 @ 18:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0